Onsdag; 29/9-2010

Tjaaa!:P

Nu var det väääldigt längesen jag uppdaterade min blogg men det blir ju så när man har fullt upp med skolan :O trodde aldrig gymnasiet skulle vara så jobbigt men det är det :O Jag har även fått läsglasögon men dom är ju så förnedrande att ha på sig i skolan :O jag vill inte ha dom på mig men har jag inte det får jag ju skitont i skallen och det vill jag inte heller xD

Jo jag och mathias är fortfarande tillsammans men det var lite tveksamt i söndags när vi bråkade skitmycket och jag minns inte ens vad vi bråka om :S  så ah, det var inte så kul.
+ att jag hade varit hos min kompis dagen innan så jag mådde inte så bra ;) så det gjorde inte dagen så mycket bättre :O men vi redde ut allt så nu funkar allt igen, om inte bättre :) får hoppas på det <3

Det som händer denna veckan är skolan och så ska jag klippa mig på lördag :) ganska kort tror jag:P
sen ska jag och mamma hämta upp mathias o han följer med hem till oss och sen på kvällen ska vi till evelina för hon fyller år:) dom ska även fira mig för dom var inte där på min födelsedagsfest :P så det kommer la bli ganska roligt :P

Nu tror jag att jag ska plugga lite :P  

hare gött så bloggar jag mer på lördag när jag har klippt mig o säger hur det ser ut:P och kanske blir det en bild^^

Bye bye :D<3


Kommentarer
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Du måste ladda upp bild X) <333

2010-10-02 @ 14:36:10
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0