HaiHai ;D<3

hahaha nu blir det andra gången jag skriver detta för jag råkade radera det^^ hahaha

ja, detta är alltså min tredje blogg för jag tappat bort alla lösenorden och sånt, typ normala blondin tabbar^^

jag måste liksom bara berätta om thai-boxningen som vi hade på idrotten förut:D thai-boxning går liksom ut på att man boxas och blandar in typ sparkar och knä när man slåss^^ det var skitroligt!! jag och sara fick ut jättemycket ilska. känns typ som om jag lagrat typ 2 års ilska^^
jag funderar på att anmäla mig typ till thai-boxning,men det skulle vara lite läskigt och typ slåss mot sånna som e större än mig. man ba: GAAAAAAAAAAH!!!   och springer iväg^^

hmm... nått mer spännande idag tro? njaee inte precis. vi har fått en ny musiklärare, eller ja ny och ny. vi hade honom tills vi slutade sjuan sen typ åkte han till thailand. så nu e han tillbaka, och sara e typ sur. eller va, hon ville  behålla vår förra musiklärare:P haha hon skulle låsa in honom i förrådet så att han inte skulle kunna sluta på skolan^^ hon e för goo!!!!
ne nu måste jag typ börja packa för jag ska till pappa imorgon!

Hoij Hoij!!


Kommentarer
Postat av: Eve

GöttMOS!<3

2010-04-22 @ 18:34:20
URL: http://makeupobsession.blogg.se/
Postat av: Vanya the Voman

Det är bra att få ut sin ilska. Tycker bara lite synd om sara som fick ta emot den! Men det är bra, tycker att du ska börja på thai-boxning. Tjejer ska kunna försvara sig ^^

2010-04-25 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0