hejhejhejhejhejhejhej!!!!!!

gissa vad jag har gjort idag? haha vart i skolan o skrattat:P haha

en kompis säger åt mig o skriva god jul till alla så det får jag väl göra då xD

GODJUL i förskott ;P

haha nää xD


hahaha vi typ jobbade sex och samlevnad i skolan och då typ ritade briggi ett manus och hans sträckgubbar var värsta skeva! dom var inte ens raka xD jag typ skratta asmycket åt det:p dom blev bättre när lollo ritade dom^^
sen hade jag hjälpmatte:P jag är efterbliven xD men det gick faktiskt ganska bra i matten:P är på blåkurs nu^^ och har typ matteprov nästa vecka, tror jag... hmmmmmm.............
jaja det löser dig:D

nu ligger jag typ här och snackar skype och får ont i magen för jag ligger på mage:P det är inge bra^^ hahaha
 
på söndag ska jag nog till min kusin o typ flumma mig (a) hahaha. som vi brukar göra:P värsta roligt asså!XD
en gång typ hade vi druckit för mycket läsk så vi fick en sockerkick och hon typ slog en volt över sin tv, jag har nog aldrig haft så roligt i mitt liv förut^^ önska bara att jag fick det på film:P

haha nu ska jag fortsätta snacka på skype:P hahaha få ett skrattanfall till tror jag:P känner att det liksom är på gång^^

Hoij Hoij!!                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0