hellu:P

jag typ hitta en dikt som en kompis har skrivit på min data:O o jag kände liksom att jag var tvungen att lägga ut den:O

" du drar och sliter mitt hjärta ut,
det svider och brinner i mitt bröst
jag känner smärta och sorg på samma gång när du går ut genom dörren för din sista gång
jag kan ej sluta känna smärta för denna sorg du givit mig
jag kommer aldrig kunna sluta älska dig
du tror mitt hjärta kommer att läkas för det du har drabbat mig
jag känner kyla och mörker men ingen värme
vad ska jag göra ensam i detta ställe?
jag känner kniven mot mitt kalla bröst
jag tar ett andetag när mörkret kommer...."

fyfan va hemsk:O

(dikten skriven av: Bergan)

                                                                                                      

                                                                                       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0