Dagen med blubbizzen ;D

tjaaaa:D


idag har jag varit med blubbizzen och vi har varit i kba och shoppat:D jag hittade ett par grymt snygga skor och hon o jag köpte likadana:D vi hade asroligt :D sen drog vi och köpte pizza och den där pizza snubben som bakar pizzorna ba " vad är det du har gjort på halsen?" och eve ba: jo det är ett sugmärke och han ba: vem är idioten som har gjort dom? och hon ba: det är min kille hahahaha
sen han ba: du vet att det är farligt att göra sugmärken på halsen va? man kan suga sönder en blodådra och då kan blodet göra så man får en tumör där. det är sant det här!
jag o eve typ ba stod o stirra på honom och ba: oooookej ;O wierd liksom:o

sen när vi kom hem mumsa vi pizza och såg på typ 1½ film eller något och så gjorde vi våra ben silkesmjuka:D sen drog vi hem till mig och nu ska hon sova här:P

hahahahahahahahahahahahahahaha eve sabba sin mobil, den e typ helt pajj så vi drog hem till henne för att leta upp en annan men så när hon starta den andra mobilen så hade hon inga kontakter så hon fick typ damp:P hahahahahaha!! fast nu har martin smsat henne så hon e hyfsat normal igen :P;)

jaaa vad har vi mer gjort idag? hmmm.. typ ätit massamassamassamassa räkor:D hahahahahaha


Nu ska vi typ dricka läsk och sitta vid datorn och smsa:D sen ska vi sova för imon ska vi till lager:P det e typ någon grej med massa märkeskläder och sånt:D det ska bli asroligt!!! får säkert mamma och köpa något till mig:D och så har jag fått 500 av pappa:P

tackar pappisen!!:D dom behövde jag:p hahaha

mathias är i köping med sin systers kompis erik, dom skulle åka dit upp och sen hem igen hahaha, ganska onödigt men han får la göra vad han vill:) han kommer hit på lördag och så ska han sova här:D massa mysigt ju:) aja, nu får jag la göra något annat ett tag:D bloggar mer imon och kanske lägger upp bilder om jag hittar något nice:D


Heeeeeeerrrrråååå!!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0