Rubrik;

hejhej :D

idag har jag inte gjort ett jävla skit :) som vanligt typ haha:P jag har bara varit hemma och kollat tv :P
jag har inte så mkt o blogga om men jag kan la skriva något i alla fall.. hmmmm... JO!!

imorgon ska jag till pappa och det kommer inte blir roligt tycker jag, finns ingenting att göra där. längtar faktiskt lite till skolan för att slippa vara hemma där..

ja juste! idag har jag med hittat min " new moon" film :) mamma har tjatat om den ett bra tag nu :P så jag lär få se den med henne ikväll men det kan jag stå ut med:) även om den inte är lika bra som "eclipse" :O:D

aja.. men kanske bloggar mer imon.. o funkar det lägger jag in bilder på mina nya skor och så :D dom e skiiiit najs!!!! :D


BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0