Den senaste tiden sen jag bloggade såg ut såhär!!:

haha den senaste tiden har jag varit i skolan och det har varit asmkt med klänningar och skor och smink och mitt hååår xD jätteskönt att slippa allt sånt tycker jag:P jag tänkte berätta lite om den sista veckan i skolan^^

de sista skoldagarna städade vi och såg på film. på tisdagen var vi också på glasscafet och käkade glass som var asgött:D jag slängde typ halva glassen för jag palla inte mer hahaha^^ sen har jag vart väldigt upptagen med att fixa klänningar till skolavslutningen och balen. jag tänkte att allt skulle ordna sig så jag fick improvisera lite:P men det funka ju till slut:D

balen var det roligaste på länge btw! alla samlades på skolan först för att ta foton och så, sen drog vi bort till den andra skolan och tog bilder och minglade lite med dom. bussen hämtade oss och vi drog till torpa :P där åt vi typ middag och efterrätt och sen dansade vi till klockan tolv^^ fast jag hade sån jävla mensvärk så jag kunde knappt stå ibland:O  men det slutade ju bra till slut:D


sen har jag ju umgått massa med eve!!:D vi har typ chattat på msn och bråkat med simon XD hahaha
det var lite småroligt för mig tycker jag:P sen skulle jag o eve steka typ korv och något mer o så blev det värsta asmkt smör o vi ba: uuueeww! XD o hon ba: miccan! hur många korvar vill du ha??? ahahahaha misstolkning!!^^
maybe jag kommer på mer och skriva om imorgon:P

får bli en väääldigt gammal bild för det funkar inte o ladda upp ;(



Kommentarer
Postat av: Emma

What? Torpa:O Du menar Toffta XD Ja så jävla skoj hade vi XD

2010-06-16 @ 15:26:59
URL: http://emmahulander.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaja, torpa-tofta skitsamma:O

2010-06-20 @ 21:29:27
Postat av: Anonym

haha jaja, torpa-tofta skitsamma:O

2010-06-20 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0