hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

nu sitter jag i skolan med amanda, agnetha och emma och typ snackar och skriver dokumentation. eller ja, emma skriver.... tror jag haha.

det har hänt ganska mycket sen jag var i stockholm. mitt liv har vänts upp och ner helt och hållet... inge bra :/

fredag: jag stack till kba med eve och shoppade, det var skitroligt, hennes kille trodde jag var hög eller något när jag bestämde mig för att ringa honom och fråga vad han gjorde. sen stack vi hem till eve och typ hade tjejkväll. det var asroligt. jag somnade först som vanligt hahah!^^

lördag: vi gick upp astidigt för eve skulle klippa sig i typ "hjälm" xD hahaha
det blev jättebra:) vi båda har rosa slingor i håret och är nöjda med håret^^ sen var jag tvungen att åka hem för mamma fick damp eller nått. jag gjorde ingeting på kvällen förutom chattade med en kompis tills jag nästan satt och skrev i sömnen^^

söndag: det var morsdag och jag började dagen med att duscha och göra en inpackning i håret. sen åkte jag, mamma lucas och marcus till mormor och fikade. sen tyckte mamma att jag, jontahan och marcus skulle laga middagen till alla så det gjorde vi. jonte fick ryck på mig och slog till mig så jag har skitont i käken. men jaja. den dagen började bra och blev lite dålig men som  tur var hade jag en kompis som muntrade upp mig:) puss på dig! saknar dig!<33

måndag: skolan började igen och det var ju ett - :O!! sen på kvällen bråkade jag med en kompis som kallde mig lite knäppa saker och sånt. så slutade vi vara vänner och då kände jag att mitt liv är helt meningslöst så jag satt och typ deppade hela kvällen tills jag somnade.

så idag är jag lättretlig och jätteirriterad. försöker att inte skrika åt någon. hoppas att det kommer gå men håller inte någon sin tunga rätt kommer jag att bli skitförbannad XD

nu måste jag fortsätta här.

hoij hoij på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0