Heeej alla glada!!!

hahahaha jag måste ba berätta om en tabbe jag gjorde igår (måndag)^^
jag typ skulle koka makaroner hemma hos mamma, o så typ glömde jag att jag skulle koka dom i vatten så jag började steka dom i smör. tyckte det var lite konstigt att dom inte blev mjuka någon gång o så ringer en kompis o säger att man ska koka dom i vatten. jag ba: hahhaa ojdå! xD
jaa, jag tror natta har rätt^^ ibland har nog min hjärna sprungit bort^^(A)
hmmm... vad har mer hänt denna veckan?
jag o sara har varit anmält konstiga idag som vanligt^^ hahaha vi ska göra en blogg tillsammans så ni kan få se våra små misstag:P ganska kul tycker jag^^
kommentera görna namnförslag till våran blogg:P
kramiz!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Michan pichan & Saran galan haha ><

2010-05-16 @ 18:52:02
URL: http://emmaisherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0