rubrik saknas;

tjenare!

jag sitter i skolan och känner inte precis för att jobba just nu så jag bloggar lite och berättar vad som har hänt denna tiden jag inte har orkat^^

joo... jag har ju varit massa med min kusin:P vi har shoppat med hanna och haft lite roligt^^(A)
jag var med eve hela helgen och hade verkligen skitroligt:P på fredagen var vi med hanna i kba och shoppade och fikade:) sen gick vi en promenad i skogen och hanna och eve kom på att dom kunde kissa i skogen^^ det fick mig o gapskratta för eve gick iväg och hanna satte sig så alla kunde se henne^^ sen drog jag och eve hem till mig och hämtade saker och stack hem till henne^^ ganska mycket körande för mig men det gör ju liksom ingenting^^
sen när vi kom hem till henne logga vi in på hennes msn och chattade med Bobo och Simon:P simon var o campa så han hade tråkigt och bobo har ju alltid tråkigt xD;) efter vi hade suttit där ett tag bestämde vi oss för att dra till centrum och köpa läsk:P jag behövde tanka också, o så typ när vi hade tankat dök det upp ett fyllo i klänning,smink,bh (likadan som jag har!!?!:O) och klackar:P han ville att vi skulle skjutsa honom till pizzan och hans kompisar stod längre bort och ropa på honom medans han satt där på min moppe o såg rolig ut^^ till slút gick han och jag o eve fick oss ett gott skratt^^ sen när vi åkte därifrån sprang han efter oss xD

det var liksom lite mysko:O  sen satt vi hemma och åt massa massa massa godis;)

sen på lördagen så bestämde vi oss ( eller jaa, egentligen var det min morsa) att vi skulle hem till mig så vi satt och dega och kollde film hela dagen, vet inte hur många filmer vi såg:P sen så satte vi oss framför datan och typ chattade med varandra och med bobo och simon och massa massa andra^^ sen bestämmde vi oss för att gå ut igen:P så vi drog ner till åsa och åkte runt lite tills vi drog till vita sand^^
o så började det blåsa så för jävligt så vi drog hem, kvällen slutade med att eve somnade mot min arm och jag typ chattade på hennes msn^^

jaa, o så på söndagen så var vi på typ "kalas" hos jespers farmor och farfar och deras hund bet mig i mina byxor:O jävligt läskig hund!! jag o eve var osociala och satt och smsade och lyssnade på musik för vi palla inte höra på lucas jävla gapskratt^^

sen har det varit en hyfsat normal vecka förutom att det var teknikvecka så vi typ har massa praktiskt och sånt^^ har matte prov imon:O önska mig lycka till!!;)

nu ska jag nog fortsätta med det skriftliga teknikarbetet:) vi slutar i alla fall om en timme:P
kanske bloggar mer ikväll har inte berättat allt! o så kommer självklart lite bilder och kanske en video på sara och emma från tjolöholm^^

byebye!!<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulle bara våga lägga ut den filmen XD

2010-05-20 @ 16:59:33
URL: http://emmaisherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0